Marina Tešić-Kraljevo obraća se čitaocima Glasa Dijaspore

Poštovani javljam se sa molbom za pomoć mojoj majci koja se nalazi u Kraljevu sa mojom porodicom.Znam da su vremena teška ali svaki gest dobre volje da pomognem svojoj majci koja se posle tatine smrti kad sam bila još dete posvetila meni.Sticajem okolnosti radim daleko od kuće i trudim se da prikupim pomoć da platim majci troškove za majstore i za materjal.Hvala vam svi ljudi dobre volje i plemenitog srca.Kad je teško budimo jedni uz druge,Marina Tašić
SWIFT CODE:MNBAMEPG  IBAN ME25530043060007168294,
i da iskoristim priliku da se zahvalim svim mojim prijateljima koji su pomogli mojoj porodici koliko su mogli.Neka Vam svima Bog da zdravlja.

Hinterlasse einen Kommentar

Diese Seite verwendet Akismet, um Spam zu reduzieren. Erfahre, wie deine Kommentardaten verarbeitet werden..