ШТА ПИШУ ЧИТАОЦИ О КЊИЗИ; ТРАГОМ СРБА! Допиши свој коментар: dusan.nonkovic@gmx.de

Boris Staparac:

Dragi brate Dušane danas mi stigla tvoja divna knjiga. Knjiga istorije svedočanstva korena naseg roda. Smatram da je veoma dobro uradjena i da je impresivna podatcima koje si naveo. Vidi se istrajan rad na proucavanju istorijske gradje, tako da je ovo kapitalno delo iz ove oblasti. Veoma sam ponosan i srećan što sam delić tvog velikog dela. Verujem da ova knjiga treba da se nadje u svim bibliotekama i na mnogim naučnim tribinama. Cestitam ti na valikom delu i želim da postane primećena i čitana što i zaslužuje.

КЊИГА КОШТА У СРБИЈИ 5 евра у земљама ЕУ 10 €
Заинтересовани нек се јаве на: dusan.nonkovic@gmx.de

М. Миловановић:

Драги г. Душане, шаљем ти ово које тумачи исто што и ти тврдиш у својим истрживањима и сложено у књизи ТРАГОМ СРБА и мало то истражи.Рођен и живео у Дреновцу код Параћина где се годинама истражује НЕОЛИТСКО НАСЕЉЕ.Према досадашњим мојим сазнањима изгледа поморавски потез је пун неолитских остатака,но финанска ситуација увек била препрека да се дође до историјско-архелошких сасзнања.Када сам као дете учествовао у обради наших њива(орање-копање) врло често се налазило остаци старе керамике.Књигу ТРАГОМ СРБА,прегледао и допада ми се,читаћу на тенане.Са посебним поздравом Мата.Мој брат др.Милан В.Миловановић,један од учесника у проналаску вакцине против МАЛИХ БОГИЊА,потражи на Гуглу.— in Jagodina.ГРАД НА ЈУХОРУ СТАРИЈИ ОД ТРОЈЕ И ВАВИЛОНА

ГРАД НА ЈУХОРУ СТАРИЈИ ОД ТРОЈЕ И ВАВИЛОНА Пише: Мирослав ДИМИТРИЈЕВИЋ Подграђе јухорског праисторијског града на Велик…
posebnaporodicnazavetina.blogspot.com

Светлана Раденковић:

Трагом срба: Ово је прва књига коју сам прочитала на ову тему, захваљујући Вашој промисли, која ми је пробудила жељу да је овековечите и оставите потомцима нашег српског народа као писано дело. У време мог школовања, векови наше српске цивилизације били су притајени. Хвала Вам на овом маестралном сведочанству, где чињенице излазе на видело.

Надам се да ће Ваша књига потаћи младе да пренесу Ваша запажања на млађе генерације.

Горан Андрејев:

Помаже Бог, прочитао сам вашу књигу и утисак је да ми је драго што сам је набавио, прочитао, нешто што нисам знао научио, оно што сам знао додатно утврдио.

Душан Нонковић:

Хвала свима на лепим и конструктивним коментарима као и на куповини књиге јер стим омогућујете штампање друге књиге која је већ у припреми.

 

 

Kommentar verfassen

