Vuk Jovanović i slučaj pijace Marlale-Hajde da me tuže za film o Markalama ako smeju…

VIDEO:

OVO MOLIM POGLEDAJTE …..STA SE DESAVALO U BOSNI .
FASCINANTAN MATERIJAL O PRVOM KALIFATU U BOSNI STO JE BILA TEMA MOG FILMA ALI SAM PROTERAN IZ SRBIJE OD NO1 CIA AGENTA ,,,,STANISICA ,OVE MATERIJALE I VISE SAM KORISTIO ALI IZDAJNICI KOJIH JE SRBIJA TOLIKO DA SMO PRVI U SVETU PO TOME
.SVE SAM DOKUMENTOVAO VIDITE ALI SU DUGOUHOM JOVICI IZVUKLI USI ZBOG PROPUSTA DA SAM FILM IPAK PRIKAZAO NA PALAMA.
UPADALI SU MI TI BANDITI U SVE MOJE ARHIVE NEBI LI SVOJE GAZDE UMIRILI SVOJE
SADA MI TI ISTI KOLABORACIONISTI UPADAJU MNOGO SPEKTAKULARNIJE U KOMPJUTER SA ISTIM MOTIVOM AUTO KONTROLE TJ DA BI ZADOVOLJILI SVOJE GEZDE KOJI IH PLACAJU .
TAJ OLOS GLEDAMO SVAKI DANI ONI SE NE KRIJU VEC TO JAVNO RADE .
HAJDE DA ME TUZE ZA FILM O MARKALAMA AKO SMEJU .
NESMEJU A ZASTO : JER U FULMU GOVORI DIREKTOR ZA TERORIZAM AMERICKOG KONGRESA I SVI STRANI NOVINARI U SARAJEVU DA SU ZLOCIN PODMETNULI MUSLIMANI .
POGLEDAJTE SERBI JOS JEDAMPUT O NAJVECOJ TAJNI IZ KOJE JE NASTAO ISIS. https://youtu.be/r6iXsJSPUoM
A ISPOD JE ENGLESKI FILM SA PREVODOM O KALIFATU U BOSNI .
William Dorich
BOSNIA-HERZEGOVINA: The First Islamist Caliphate ISIS was founded IN THE 1990S: A SHORT…
Recently revealed SkY NEWS video documentary reveals uncomfortable truth concerning Bosnia as the first ISIS and Islamic Caliphate in Europe. The Islamist…
theremustbejustice.wordpress.com

VIDEO:

