ИСТИНА И ЛАЖИ Зашто је СРБСКИ ОФИЦИР, БЕЗ ДЛАКЕ НА ЈЕЗИКУ, СКЛОЊЕН ИЗ РАТНЕ СМЕНЕ?

ИСТИНА И ЛАЖИ
Зашто је СРБСКИ ОФИЦИР, БЕЗ ДЛАКЕ НА ЈЕЗИКУ,
СКЛОЊЕН ИЗ РАТНЕ СМЕНЕ?

Стручни рецензент књиге је такође имао свој мотив. Јавно сам изнео да је генерал Јовица Драганић ратни профитер, да је у току рата више пута погођен, да је имао мртвих и рањених у јединици, да из рата излази без технике и икаквих ратних резултата и постаје генерал.То може само у Србији. Био сам заменик команданта, руковалац гађања. Јединица је имала успеха на ратишту, моја ратна оцена је одличан,одликован сам ратним одликовањем од стране председника државе,а после рата сам постављен на формацијско место нижег чина.Смењен сам са дужности мимо закона о војсци СРЈ и скинут са школовања ратних официра.На тај начин су ми се војска и држава одужиле што сам их бранио. То је однос војске према мени као официру. Свако је своје знање показао у рату и успеси у рату били су једини критеријум за напредовање.

Како то онда ја добих формацијско место нижег чина,а Драганић чин генерала? Ја понижен и кажњен,а он награђен. Ко то командује нашом војском? Где ми то живимо?

Ко се ту и за које моралне норме залаже? Чему служи кодекс официра и ко га поштује?

Да ли је у признању грешке величина војске? На кога се односе Његошеве речи:» Коме закон лежи у топузу трагови му смрде нечовечством»?

Kommentar verfassen

