Djordje Prudnikov: P _O_ N_ U _D _A 52 hektara ! ZLATIBOR

Moje

poštovanje

 šaljem Vam moju ponudu na Zlatiboru  

Ovo je  za odredjene  kupce

Z L A T I B O R

P _O_ N_ U _D _A

52 hektara !

 
ZLATIBOR

 

 

Ovo je naše brdo na Zlatiboru

Moj rodjaci na Zlatiboru imaju svojih 26 hektara

a drugi deo familije samnom zajedno, ovde u Beogradu……imamo svojih 26 hektara. 

 Što znaci da imamo ukupno 52 hektara zemljista.

 

Kad se nalazite kod spomenika, a okrenuti ste ledjima jezeru

ispred sa desne strane se nalazi  jedan od vrhova Zlatibora…CIGOTA,

a levo ispod se pruza naše imanje !

Poznato kao

Djokića  suvot

To je sada definitivno reseno….imovinski – pravno.

To je hteo i Kusturica da kupi pre pet do šest godina…ali nije bilo sudski zavrseno.

Ja prodajem ……samo 6,5 hektara.

     što ne znači da  ne možemo svi zajedno da prodamo 

Ako zelite sire informacije tu sam…..

 

Djordje   Prudnikov 

 

 

Schreibe einen Kommentar

