Zasto volim Kanadu (decji sastav)

Zasto volim Kanadu (decji sastav)
Kanadu volim zato sto je to jedna velika i lepa
    zemlja koja ima puno prirodnih lepota. Te lepote
    uglavnom ne mogu da se vide golim okom, ali ih ima
    dosta na kanalu „Discovery“ koji tata, mama i ja
    volimo da gledamo i da se ponosimo u kakvoj zemlji
    zivimo.
    Mama i tata kazu da je Kanada lepa zato sto u njoj
    zivi puno raznih naroda i narodnosti i sto su ljudi
    svih rasa i religija ovde nasli mesto da zive u miru
    i prijateljstvu. Ja u skoli imam puno drugara iz
    razlicitih zemalja, ali tata ne da da ih dovodim kuci
    pa se zato druzim samo sa nasom decom ciji su
    roditelji bogati jer tata kaze da je tako najbolje.
    Moja sestra je ucila u skoli da je multikulturalizam
    jedna velika stvar i to joj se mnogo svidelo pa je
    pocela da se zabavlja sa jednim deckom sa Jamajke.
    Onda su je, kada su saznali, mama i tata zajednicki
    oplavili od batina.
    Kanada je lepa zato sto se u njoj govori puno
    jezika, a neko cak govori i engleski. Kada mog tatu
    prijatelji iz zavicaja pitaju kako stoji sa jezikom,
    jer znaju da je u skoli stalno vukao keca, on kaze
    da se sasvim dobro snalazi i sa srpskim. Onda mama
    kaze da mu nista drugo i ne treba jer ne izlazi iz
    nasih kafana, pa se onda posvadaju i posalju me
    napolje.
    Moja mama mnogo voli Kanadu jer kaze da ovde ne mora
    nista da kuva, zato sto je sve na gotovo i sve moze
    da se kupi. Mi se slazemo sa njom i najvise volimo
    kada kaze da je boli glava pa naruci picu, ali je
    zato moja baka kada nam je dosla u posetu plakala
    dva dana kada je videla kako smo se svi ugojili
    (mama kaze da smo se popravili).
    Kanadu volim zato sto ima razvijen sport i sto sa
    skoro svake Olimpijade donese puno medalja iz
    krlinga , bijatlona, badbintona, odbojke na pesku,
    trambuline i ostalih vaznih sportova.
    Tata kaze da mnogo voli Kanadu zato sto ti nije
    potrebna veza da dobijes posao kao kod nas. Svi
    imaju iste sanse da se zaposle u „McDonaldsu“ ili
    „Tim Hortonsu“.
    Ja mnogo volim da idem u kanadsku skolu zato sto se
    puno igramo i ucimo dosta korisnih stvari o
    domacinstvu. Uciteljica nam je rekla da cemo u petom
    razredu da ucimo citanje i pisanje. Jedva cekam.
    Moja sestra ne voli skolu zato sto ide u dvanaesti
    razred pa ih sada teraju da uce tablicu mnozenja.
    Najlepse godisnje doba u Kanadi za mene je zima. Od
    zimskih radosti najvise volim kada uvece svi sednemo
    ispred televizora i gledamo vesti o tome kako su se
    ljudi zaglavili u snegu na auto-putu. Tata tada uvek
    kaze kako je dobro sto nije zaposlen, jer ko zna
    kada bi dosao kuci.
    Mi svi u porodici mnogo volimo Kanadu zato sto je
    daleko pa tatina rodbina iz Mionice ne moze da dodje
    kod nas i ostane dve nedelje dok cekaju da im zakazu
    pregled kod specijaliste.
    Mama uvek govori kako je ona potekla iz fine i
    kulturne porodice i da voli Kanadu zato sto ima puno
    kulturnih dogadjaja. Kaze da joj je najveda zelja da
    gleda mjuzikl „Lion King“ i da ucestvuje na
    „Karibani“.
    Ja volim Kanadu zato sto se ovde mnogo vodi racuna o
    deci. Ako te tata ili mama tuku onda mozes da
    pozoves jedan broj telefona, pa onda dodju neki
    ljudi i odvedu te u neku kucu gde ima puno dece i
    gde o njima vode brigu cike koje mnogo vole male
    decake.
    Kanada mi se dopada zbog toga sto mozes sa 16 godina
    da dobijes vozacku dozvolu, uzmes auto od tate i
    onda se trkas sa drugarima po ulicama.
    Moj tata kaze da voli Kanadu zato sto ne mora da
    zivi sa maminom mamom. Doduse, ona nam ponekad dodje
    u posetu i stalno prica kako joj se nista ne svidja
    u Kanadi, ali tata kaze da nju ne smemo da slusamo
    jer je ona „matora komunjara“.
    Volim Kanadu zato sto ima puno mesta gde mozes da
    odes na izlet. Mi se svakog vikenda kada je lepo
    vreme, znaci bar tri puta godisnje, na brzinu
    spremimo, sednemo u kola i odemo na neko jezero. Tu
    se uvek lepo provedemo sve dok ne pocnu da nas grizu
    komarci i dok mama ne pocne da vice na tatu zato sto
    je popio osam piva. Onda dodje vreme da idemo kuci,
    pa upadnemo u guzvu na auto-putu i u kolima svi
    cute. Ja tada volim da gledam kroz prozor i da
    uzivam u prirodnim lepotama Kanade.
    Volim Kanadu i zato sto u njoj ima puno domacih i
    divljih zivotinja. Svi imaju kucne ljubimce pa sam i
    ja molio da dobijem psa, ali mi je mama rekla da
    njoj ne pada na pamet da ide za njim po ulici i da
    skuplja govanca u plasticnu kesu. Onda sam krisom
    poceo da hranim jednog rakuna koji nam je prevrtao
    po djubretu jer sam hteo da imam svog ljubimca, ali
    ga je tata umlatio lopatom kada ga je video u
    dvoristu. Krisom smo ga zakopali iza kuce i tata nam
    je zapretio da cutimo jer bi inace morao da plati
    neku kaznu od ne znam koliko mnogo dolara.
    Moja sestra mnogo voli Kanadu zato sto je ona malo
    punija ( ja mislim da je bas debela) pa kaze da ovde
    uvek moze da nadje garderobu u kojoj izgleda seksi.
    Ja mislim da nije to razlog nego sto joj se niko ne
    smeje na ulici kao kad je bila u Beogradu pa su je
    zvali „debela Kanadjanka“.
    Kada sam pitao mamu zasto ona voli Kanadu, dugo je
    razmisljala i na kraju mi rekla da je voli zato sto
    moze da se opusti i ne razmislja sta ce reci
    komsiluk, koji nam je tamo kod nas svakog dana
    zavirivao u lonac. Onda sam ja razmislio pa sam joj
    rekao da ovde i ne mogu da nam vire u lonac kada ga
    niko i ne upotrebljava. Onda mi je ona zveknula
    jednu zausku i ja sam odlucio da je iskljucim iz
    ovog projekta.
    Moj tata kaze da najvise voli u Kanadi to sto je
    izbor piva toliki da ce mu trebati jos ko zna koliko
    godina pa da sve isproba. Ja mislim da je on vec sve
    isprobao po vise puta i da stalno pocinje novu turu.
    Volim Kanadu zato sto ovde i cike mogu da se zene
    medju sobom. Ja bas ne marim mnogo za devojcice jer
    su alapace i bezobrazne, pa sam razmisljao da ozenim
    nekog drugara kad porastem. Mislim da bi nam bas
    bilo fino jer bismo mogli zajedno da gledamo
    utakmice, igramo fudbal i kosarku i narucmo picu ili
    kinesku hranu kada dodjemo kuci. Rekao sam to tati,
    a on se samo uhvatio za glavu i opsovao i ovu zemlju
    i dan kada je u nju usao. Nije mi jasno zasto se
    tako naljutio kad je stalno pricao kako voli Kanadu.
    Ja volim Kanadu zato sto je to velika i lepa zemlja
    sa puno prirodnih bogatstava.

Schreibe einen Kommentar

