NAFI ÇEGRANI, podneo je molbu za reviziju presude streljanjem, pretvorene u 20 god. strogog zatvora da bi ga posle 12 god. bez obrazloženja, ni krivog ni dužnog, izbacili iz zatvora.

PREDSJEDNIKU VRHOVNOG

SUDA FBiH

S a r a j e v o

MOLBU ZA PONAVLJANJE KR.

POSTUPKA

OD NAFI ÇEGRANI iz s. Cegrane 1237 ,

R Makedonije.

S pravom podnosim ovaj ZAHTEV do Predsjednika Vrhovnog suda gosp. Milorad Novkovica , i svim sudskim i pravosudnim organima i institucijama pravde F B i H u Sarajevo kao VISOKOM SUDU i JAVNOM TUZILASTVO F BiH, a to cinim vec 35 godina s molbom jos jednom da iskreno razmotre i uzimate predmet na odlucivanje, a na osnova vasih kompetencija i nadleznosti koje zakon nalaze, da Kantonalni suda u Zenici prihavti za da se odrzi OBNOVA kr. Postupka /ili postupak se odrzi pri Okruznom sudu u Skoplju/,te donese odluku za moje oslobodjenje od optuzbe , gdje sam bio samo moneta I zrtva za raskusuruvanje .

Vrhovni sud po mom zahtevu, dostavio kantonalnom sudu u Zenici da se stvari idu na DALJE POSTUPANJE ! Kako medjuvremeno, isti Vrhovni sud F BiH doneo je rjesenje pod broj gornji, gdje se potvrdjuje rijesenje Kantonalnog suda u Zenici, a moj zahtev za ponavljanje kr. Postupka ili moe oslobodjenje od optuzbe, potvrdio je kao neosnovane / kao sto je odbio I zahtev ostali osudjenih po ovaj nelogican i sasvim nezakonski predmet koj se vec skoro 35 godina void se kao spor, jer je iz pocetka je montiran I rekreiran na osnova laznih iskaza I izmisljene iznudjene izjeva ,,svedoka,, ili okrivljene, a ja osudjen za delo koje nisam pocinio, snosim ljagu i posledice kao ,,ubica,, a ja to nisam.

Molim Vas da donesete pravilnu odluku u pravo mesto za da se obelodani prava istina stvari I moja neduznost, cinite ono sto treba da uradite kao pravedni sud I sudije, jer moja sudbina se nalazi u vasim rukama!

Ja molim za da se obelodani moja neduznost, pa zato se OBRATCAM kao i MEDJUNARODNOM SUDU ZA LJUDSKA PRAVA u Strazburgu, /gdje sam od ranije potneo zalbe,a oni daju UPUSTVO da stvari treba RESITI SUD KOJ ME SUDIO/, a ja godinama stradam kao osudjen nevin za stvari o kojima nisam imao, kao sta tvdrim i danas, jer ne mi je poznato za navodni dogadjaj – ,,ubistvo,, pa me tadasnji Okruzni sud u Zenici, 1981 g. osudio neosnovanim presudama zasnivani na osnova lazi i klevete: vidite presude br. K-133/81 od 26.07/1982, kao i br. K-94/83 od 16.09/1983 god. po cl. 37 KZ na SR Makedonija za navodno ubistvo vo Gostivar,hoci da znam istinu, da li u istina se dogadjalo nesta od toga sta je montirano toljagom batinanjem.

Jos jednom se pozivam uz sledece:

Oznaka spisa: 04 0 K 004799 12 Kvl, / u vezi nezakonske presude K-133/81.

/Veza dopisa Ministarstvo pravde F Bi H, Br:07-14-5-2389/09, te

Veza dopisa Vrhovnog Suda F BiH u Sarajevo Br: O7O-O-Kv1-11-000192,

/kao i br.070-0-Kr-1-10-000003./ Kao i UVID moje zalbe od 05.05.2014 god. Dostavljeno Vrhovnom sudu F BiH u Sarajevo, na koje cekam pravedna i zakonski definitivna odluka…

Obracam se PRAVOSUDNIM ORGANIMA i sustvo F BiH i Makedonije, kao i Medjunarodnom sudu za Ljudska prava i slobodi u Strazburgu, veza br:42867/13, te EU u Briselu i kao SUDU PRAVDE u Hag, UN u Njujorku, te svim srestavima javnog informisanja sveta, za da se OBELODANI prava istina stvari, istina o mojoj neduznosti, moja sudbina kao covek. Hocu da znam istinu, sta ima tu, sta se krije u ovoj drami hapsenja, bezobzira ko stajao iza svega ovo sta su optuzili 1981 g. i sudili sramnim nezakonskim presudama.

U toku istrage mjesecoma je bio pakao, nije se trazilo istina, vec samo laz iznudeni batinama. Tok sudjenja se odvijalo od strane Sulejman Kapetanovica, Babovica I zastupnici tuzilastva Mutapcica , Mensur Hodzica I dr. sve to na rigorozan nacin I uz veliko bajraktarstvo I kapadahiluka, a ne da se p[okusa da se vidi prava istina I dali u istina postoji bilo kakvo krivicno delo ili eventualno ubistvo: KO? Gdje? Kada? Zasto? i td. Vec cil im je bio da se sudi covjek bio il ne bio kriv !

Kategoricki Vam tvrdim da mene cisto na bezobziran i brutalan nacin optuzili i sudili, na osnova laznih , apsurdnih optuzbi, montirani u nevidjen sudski proces vodjen pri tadasnji Okruzni sud u Zenici 1981 god. sudili su me za navodno ubistvo , po cl. 37 KZ Socijalisticke R. Makedonije, takve sramne presude K-133 /81 , neosnovane i nezakonski ih doneo na nedostojan nacin tadasnji Zenicki sud i osudili su me na SMRT streljanjem, te presudom Vrhovnog suda BiH Kz.139/83 od 13. Aprila 1983. god. prvobitna neosnovana presuda PONISTENA. Medjutim, tadasnji Okruzni sud u Zenici nije zelio da prizna svoje zablude i da ispravi greske, nije postupi po odredbama koje naveo sudija Vlajsavlevic Mirko iz Vrhovnog suda / vidi presudu vr. Gornji/, pa me je , ponovo, na bezobziran nacin grupa celnici toga suda , te JT Mensur Hodzicem, na celo sa Kapetanovicem i Babovicem, nelogicnom presudom K-94/83 od 16.09.1983 g. osudili su me s perfidno tolkovanim spekulacijama na 20 god.

Jos jednom tvrdim radi znanja, uistina nemogu ni danas tacno da shvatim sta je posredi dali nesto postoji, ilise radi za nesto drugo, a ,,ubistvo,, se koristi samo kao SINONIM , a su se montirali stvari lazno klevetajuci me mene, iz pocetka do kraja nije se popstupilo po ZKP, zakon i druge zakonske odrebe KZ, nisu se primenele pravilno, bio sam diskriminiran, od grupa ljudi koji su vodili istrazni / a zatim i sudski/ postupak , su se ponasali kapadahijski protiv zakona. Tvrdim sa sigurnoscu da ceo istrazni postupak koji bio dugovlacen mjesecima i godinama popracen TEROROM , bilo cisto mucenje, s ciljem kako da se izbave lazne tvrdnje od okrivljene kao i od pojedine ,,svedoke,, a za stvari o kojima ja nisam imao nikakva pojma. Da jos veca bude apsurdnost , je bilo i maratonsko sudjenje, u raznim fazama popracena raznim trikovima i kombinacije iskusenja, zlostavljanja po celiji zatvora i cudne provokacija s ciljem da se sakrije prava istina stvari, se podmetne laz kao istina kao kukavicko jaje, jer na optuznicku klupu stajao nevin covek, pa je trebalo sud koji nije zelio da se postupa kako predvidja ZKP ili sudske odredbe pravde, sud je zelio da me prikaze pod drugacijem laznom svetlu pred javnost, a u novinama se pisali sve i svasta , raznovrsne klevete , pot psikofizickim pritiscima , sve to na nacin da se prikazu kao eto: na optuznicku klupu smo doveli pravi “kriminalci” ili ,,krivce,, sto na kraju i rezultiralo donosenjem takvih kontraverznih praznih presuda, zasnivano cisto na izmisljene i montirane lazi : za “ubistvo” koje je cisto izmisljeno, jer ja u zivotu nisam video ni les , i ne mije poznato za bilo kakvo ubistvo ili pa bilo sta u veze nestanka nekoje osobe ili po ime Meliha Delic, kako sam u toku inkriminisanoj istrazi cuo razne price i budalastine od strane inspektora kao i razne klevete od okrivlene, pa cak i od laznog ,,svedoka,, Arif Zecirija, koji i tekako su imali razloge da lazu od batine, a “krivice” prebacuju mene…

MOLIM SVE SUDSKE INSTANCE u B i H kao i sudstvo Makedonije, /kao i Medjunarodnoj Zaednici i sud pravde za ljudska prava/ za da se OBELODANI prava istina stvari, prava Pravda, cista pravda , NADLEZNI SUD da postupa po ovaj slucaj, da se pred javnosti prezentira transparentno SVE FAKTI, dokazi i ARGUMENTI na osnova koje se zasnivale optuzbe i presude , a na sta ja sam osudjen za navodno ubistvo u ,,sred belog dana,, negde u Gostivaru, kako se navodi u izmislene optuzbe i presude: ,,tacno u odredjen datum, vrijeme i mesto ,,dogadjja,, vidi presudu K-133/82, te nakon alibija Ramadanija, sve se menjalo, vidi presudu K-94/83 u koje navodi se da: “ sve se ,,zbilo,, u ,,neodredjen datum “ i, na “odredjeno mesto,,!! A zatim, sve to se ostavla na strana I se navodi: ,,neodreneo mesto…neodredjen datum” !!! Kako to moze tako, u pocetka sve je bilo “striktno tacno,, a na kraj ispalo :nista tacno ili nista “ neodredjeno” ! A od svega toga tu nema nista ,osim price i isfantazirane za nesto sto nepostoj, izrezirali perfidno dobri majstori u istrazi kao Zivko Mitevski , Temelko Boskovski, Haki Fejzuli, Murat Isakovski, Despot Aleksovski zajedno u saradnji sa ,,supovcima,, iz Bugojno-Zenica : Ante Bernada, Bodul Nikica, Fikret Bradaric, Mensur Hodzic i td. koji u toku dugotrajne istrage batinama i terorom nad okrivljene i svedoke, uz raznovrsne price i lazne izjave, izmanipulirali klavetama, montirale sve i svasta na moju stetu,koristeci kao ,,alat,, Ramadanija i Huseinija, te kasnije kao tobozem ,,svedok,, Arifa Zecirija, a sve to zasto tako se postupalo nezakonski, do dana danesnjeg nemogu da shvatim, ostalo NERAZJASNJENO, a mene mi se sudilo. ZASTO ? Tako i nastavla da me prati godinama u nedogled tamnice…

Zato zahtevam, svih neka znaju, neka cuju, na osnova KAKVOG CINJENICNOG STANJA SAM OSUDJEN I NA OSNOVA KAKVIH FAKTI ! A nemoze ni bit fakti za mene , jer nisam kriv, osim klevete i ono sto su me isplasirali zlokuki ludje, a jos vise gresku pravi i sam sud koji NIJE ZELIO DA SE VIDI I SE OTKRIJE TACNO ISTINA, vec da bi se prikrile necije kriminalni stvari, me sude NEVINOG, ostao sam po zatvorima I stradalo cello moje semejstvo pot straznim ljagom, oklevecen i ponizen kao covek. Godinama trazim samo pravdu, pravu istinu stvari, ceo zivot pisem REVOLTIRAN za nepravdu koja je uradjeno od ljudi koji su zloupotrebile sluzbeni duznost, radili protiv zakona , gorenavedeni lica koji vodili pogresnu istragu kao i nezakonsko sudjenje, uradili uzasan criminal na moju stetu.

Vec 34 godina pisem svim pravosudnim i sudskim organima Makedonije kao i BiH , trazim pravdu i pravu istinu, jer osudjen sam za nesto sta nisam kriv, za nesta sta nije mi bilo poznato, kao sto tvrdim i dan danas. Zbog toga, jer nisam kriv, nemam da se otkazem trazeci pravdu ! Jer lazne izjave u vise verzija, tolkuvanja i spekulacije u toku pogresne istrage, a zatim ista farsa se nastavljala i u toku apsurdnog sudjenja, nisam mogao da svahtim sta sve se radi uz nevidjen zverski terror i zlostavljanje! Bio sam ubedjen da tu nesto nije uredu, da tih ljudi koji su predstavlali organe suda i vlasti nisu bili nista drugo osim vicni zlocinci, u njima nista nije bilo ljudsko, jer cilj im je bio posto potom da se LAZ PRIKAZE KAO ISTINA ! U pocetka imao sam poverenje kod istraznog sudija, misleci da on ce da uvidi greskom kojum sam lisen slobode, kao sto sam I kasnije imao poverenje na sud, d ace se vidi istina stvari, ali sve je bilo uzalud.Sve je bilo iskusenije srama… Mjesecima i godinama se manipuliralo sa lazima, klevetama i razne price sastavljene batinama, s ciljem da to izgleda kao ,,stvarne,,! Ali, jedna je stvar: LAZ NIKADA I NIGDJE , NEMOZE DA BUDE ISTINA ! Sve takve lakrdije su vodjene po necijom naredbom ! U pocetka nisam mogao da shvatim zasto me hapse, kuda me vode, sta je posredi ! Ali bio sam ubedjen da to je stvar i kombinacija tajnih Sluzba kao UDBE i KOS Jugoslavije, posto sam od ranije bio napustio SDB, te emigrirao sam u Americi, pa na to bio sam ubedjen, kao sta sam i dan danasnjeg, da sve to je bilo njiov plan da ja budem sudjen kao zrtva… Primenjene su raznovrsne van zakona, terorom, ponizen, i krajno

s raznim sramnih presudama lisene svake osnove, od tadasnih sudova na celo sa Kapetanovicem Sulejmana, Tihomir Babovica, Bodul Nikice i drugih bulukbasi tog policiskog-sudskog inskeniranog procesa u nedogled. Kao sta se cinilo batinama do smerti i prema Asani Nijaza, Vahedin Ramadanija, Zuhdi Asanija, Huseini Hajrulaha, Mensur Asanija, Sesic Abduramana kao okrivlene pa cak sila i terror je primenjen i nad ,,svedoke,,/ koji to objasnjavaju na sudjenje/,jer sve to tako se odvijalo ne samo u kelijama Zenickok istraznog zatvora, neko pekol je bilo i u podrumima SUP Gostovar i SUP Bugojno, gje sidovi su se perskali od vruca ljudska krv…,,Inspektori,, svojom kriminalnom ponasanjem navalili gumenim palicama i boksovima kao copor vukova…

Donesene su nekoliko optuznih aktova, a zatim iste bile nekolikoputa menjene, I ponovo sastavlene od laznih izjava. Tako se radilo i u toku sudjennja: donesene su nekoliko sudski presuda, vise puta menjane, odnosno ,,dopunjene,, kao I sasvim razlicne po sadrzaju u obrazlozenju i td. .. Ali jedno je bilo tacno: MOJA APSOLUTNA NEVINOST! Hvala bogu sta ja nisam bio kriv, cista mi je dusa i savjest kao covjek . Cudim se i sada kad pisem ove redove, kako su mogli tako klevetnicki zlobni ljudi, zloupotrebili Sluzbu i funksije, svega sta su odigrali ljudi U IME ZAKONA I NARODA {!}, sta i danas vec 34 godina trazim pravdu i dokazivanje moje neduznosti , jer nikada u zivotu i nisam imao potrebe i nemogu da lisim bilo kog zivota bez razloga nekog sta i ne ga poznajem… / Vidi presudu Vrhovnog suda BiH u Sarajevo, Kz.139/83 od 13 aprila 1983 god. S kojom tadasni Vrhovni sud u Sarajevo UKINUO je smrtnu presudu, i predmet vratio Okruznom sudu u Zenici da isprave svoje greske i zablude prema meni, navedeci da ja nemam potrebe nit razlog da bi je lisio zivota nastale Delic Melihe, koju i nisam je poznavao, te i dakako su Ramadani i Huseini imali razloge da me terete na svemoguce nacine i sa raznovidne verzija / sta kasnije cini na svoj nacin i po nagovoru inspektora Temelko Boskovskog i dr. ,,krunski,, lazni svedok Arif Zekiri, koji i te kako IMAO JE RAZLOG da tvrdi nesto lazno protiv mene za moje navodno prisustvo na njegove krecane, koje i ne mi je bilo poznato za krecane, koje sam cuo u toku istrage i na sudu/. Sve mi je bilo sumjivo i nejasno, pitao sam viseputa u celiju zatvora /kao sto se pitam i sada/: KOJI JE RAZLOG I ZBOG CEGA TAKO LAZU ? Klevetama se ne zivi…

Sve je bilo uzalud da dokazem moju neduznost, Zbog toga, vise puta u pritvoru, a i kasnije u zatvoru, kao sto to isto pitam se I danas: DALI U ISTINA BILA SAMO GRESKA I ZABLUDA SUDA, ILI SVE TO JE BILO ODREDJEN PLAN, DA ME NEKO NA TAKAV SVIREP I KUKAVICKI NACIN IZVEDE ME PRED STRELJACKIM STROJEM? Neznam !!! Sve to me i dan danasnjeg cudi, nemogu da shvatim… Ili, na neki nacin, moje predpostavke su tacne! Sada, sve je jasno! Neke podatke koje imam, rodbina Arifa Zecirija su mu rekli da je bolje za njega DA KAZE ISTINU, JER DA NIJE DOBRO STA NA OSNOVA NJEGOVE LAZNE IZJAVE BIO NEVIN COVJEK OSUDJEN I LEZIO JE ZATVOR !/ Na to Arif odgovorio je, da to nemoze ta kaze, jer tako mu bilo NAREDJENO , a zatim ako kaze istinu, onda trebalo da licno ide u zatvor. .. Izjavio je Arifov sin od strica poi me Lutfi Zekiri zv. ,,Luti,,. O tome govori i prof. dr. Sefedin Haruni, o tajnim planom UDBE koja je bila DRZAVA U DRZAVI, te davne 1981 god. U taj kontekst Haruni kaze: ,, Tada bio sam funksioner u prosfeti Gostivar, tih godina sve sam cuo, sve sam video svojim ocima! Inspektori SJB i UDB-e, kao teroristi upali u stanovima i kucama albanskih intelektualaca, naoruzanih informisani milicioneri i lica u civilu, su vrsili pretres na rigorozan nacin, bez razloga pritvorili i hapsili ljude, vezali u lisicamame pred oci maloletnih deca , zene i porodice , strpali u miliciske kombe, pod pretnjom i boksovima, batinanjem gumenim palicama, tukli i maltretirali, klocama fizickom silom, ponizavali su ih – psujenjem grdim recima,te izzivljavali ironicki, u podrumima SUP-a, kao sta je uradjeno necovecki i nezakonski , harali svojom kriminalnom ponasanju kao kaubojci inspector Temelko , Antr Bernada i dr. koji u SUP-Gostivar i SUP- Bugojno, stotine gradjana albanske narodnosti iz naseg kraja bile iskrvavljeni po 5- 6 dana i noci u podrumima milicije, bile izmrcvareni zaprepasceni i dozivili pakao…Zato sa sigurnoscu tvrdim da u vezi toga kako je sve optuzen u sudjen Nafi Cegrani, tu su samo mucke inspektora koji su bili ukluceni i kao takvih vodili istrazni slucaj sasvim nezakonski!,,- istice prof Haruni.

U pocetka nisam znao sta sve to znaci, ubedjen da je to bila greska , I da ce se vidi sta je stvar! Od inspektora,prvi put cujem ime MELIHE DELIC u toku saslusanja / koju u zivotu nisam je poznavai nit video/, cujem razne cudne price i nesvatlivu ponasanje tih ljudi koji su se ponasali kao pravi kriminalci, krvopijci, da bi se kasnie poceo sam da shvatim da tu nesto mi se sprema /ali nisam znao sta/ … Jos vise me cudilo zver, omraza I neprijatelstvo tih ljudi u toku cudne istrage, kada sam pokusavao da ukazem da mene su me greskom doveli i upeljaju na lezne optuzbe koje PRVI PUT U ZIVOTU CUJEM OD NJIH, i da meni ne mie bilo poznato nista ot te njihove izmisljotine koje iznesu, a ukazao sam i na cinjenice koje Ramadani i Huseini lazu , / kao sta kasnije nakon vise mjeseci menjali iskaze, ponovo sasvim druge lazne prikazivanje prica raz,icito u mjesto I vrijeme od predhotnih laznih izjava/,kao sto kasnije, sasvim 4-5 kombinacija ,,stvari,, nakon donosenje prve optuzbe i da se zakaze sudjenje, dolaze i do verzije od lazi Arifa Zekirija kao KRUNSKI ,,svedok,, – jedinstven. Prvi put sada cujem za ,,KRECANE,,! Nije mi bilo poznato, kao sta nisam znao nit ko je Arif Zecirija. Tu prviputa cujem za nekakav ,,dogadjaj,, na njegove Krecane…Tada, su me inspektori i istrazni sudija Bodul Nikica, krvnicki su me napadjali i zlostavljali,ponovo su me odveli nekoliko dana I noci kao na klanici u podrumima SUP Bugojno, gde sam ponovo doziveo psikofizicko maltretiranje I batine do smrti, upetljajuci me u lazne optuzbe , verzije i manipulacije, ja sam bio krajno ignjoriran i zlostavlan dan i noc, mjesecima i godine, te nisu zeleli da ja govorim o njihovim greskama i zabludama, te na moju ukazanu istinu da meni stvari nisu mi bili poznate, da svega toga nemam nikakva pojma, od svega toga sta cujem od inspektora kao i na suocenja Ramadanija i Huseinija, kao kasnije o od laznog iskaza ,,svedoka,, Arif Zecirija, sve je to bila laz, sta kasnije vise pota menjali iskaze, tvrdeci da sve sta su izneli u nekoliko faza I navrata dugotrajne istrage i td. sve je bilo VELIKA LAZ ! A moje tvrdnje od istine su ih drugacije tolkovali , zlonamerno, kao tobozem zelim da se ,,branim,,! Neznam ZASTO TO TAKO ?… / kao sto kasnije ni sud nije zelio da prizna moju neduznost i njihove greske jos iz istrage, koje su je zloupotrebl;ajuci zakon vodele slucaj u corsokak s jedinstvenim ciljem da me prikazu kao ,,krivac,,! To su cinile , bez grize savjesti mjesecima i godinama sud i takve sudije u tadasnjem Okruznom sudu u Zenici, servirali da se pise u stampi i drugim srestvima informisanja bivse Jugosllavije, da me prikazu u laznim bojama -CRN OD CRNOG DJAVOLA, kako bi me prikazali kao ,,vican kriminalec”, kao ,,ubica,, a ja to nisam !

Punih 3 decenija, od dana kada sam lisen slobode tvrdim za moju neduznost, a to cu da tvrdim cijeli moj zivot dok sam ziv, jer hvala Bogu sta nisam kriv, jer sam zrtva samo grupa ljudih koji su me namestili, ja sam sam samo zrtva jedne sramne, tendenciozne e nezakonske istrage, te zrtva sam jednog sudskog montiranog procesa od pocetka do kraja lazima , zrtva takvih sudskih zabluda, a moja nevonost bez nikakveh zastite sta mi zakon nalaze. Nije vredilo ni u toku istrage moje tvrdnje o mojoj neduznosti, a to ni sud nije zelio da uvide, nego moju iskrenost uvijek su je drugacije tolkovali za da me prikazu pod crnom svetlom, drugacije, a ja nisam bio takav kakav me prikazivali sud, istraznih ljudi koji dakako su imali razloge da me optuzuju lazno , da me upetljaju na perfidan nacin, kako sam vec objasnio u mojim spisima i dopisima iljada puta, jer ponasanje , osveta , omraza i zlonamere Temelko Boskovskog i njegove kjlape I pajdasi, krojele perfidne igre za da me ubace u ovakav sramne stvari u koje i danas tacno nemogu da procenim UISTINA IMALO ILI NEMALO NESTO, u smislu dali u istina postoji nesta I sta je moglo biti tacna sa sudbinom Melihe Delic, koju ipet ponavlam: u zivotu nisam je video nit poznavao. Ubedjen sam da su Temelko Boskovski, jedinstveno, kao i kompanija u saradnji sa pajdasima iz SUP Bugojno Bosna, Ante Bernada, Bodulj Nikica i td. Iskoristili kao ,,alat,, Ramadanija, Huseinija, te kasnije i klevetaca Arifa Zecirija, a za da mi prebacuju krivice koje ih nemam. Bio sam uvjeren da sve to ce da uvidi sud, a na sta na zalost sam bio pogresno ubedjen, jer tadasnji sud na celo sa Kapetanovicem , Tihomir Babovicem , Mensur Hodzicem, Bodul Nikicom, su bili krajno tendenciozni kao u toku istrage tako i u toku inskeniranog sudjenja, krajno neljudski, sve lazne izjave od klevete ih uzeli kao ,,istine,, za da me posto potom sude nezakonski i neduznim. TO JE ZALOSNO I SRAMOTA! Uvjeravam Vas, najiskreno, da i danas duboko sam uvjeren da ZAD SVEGA TOGA STOJELE MRACNE SILE LJUDI BEZ TRUNKE SAVJESTI , LJUDI IZ VLASTI SJB I ORGANA UDBE, I zad citavog tog montiranog sudskog procesa u Zenici te davne 1981 god. Immali svoj odredjen cilj , tajen plan. Cudna , tekako politicka i policiska pozadina, a koji na osnova takvih laznih montirani stvari, zelili moju glavu, a ne das am kriv! I danas, pitam se: ZASTO MENI ? KOME JE SVE TO BILO POTREBNO? Zasto I zbog ceka su me ODABRALI mene da me sude sa najteskom kaznom koje postojala u toj bivsoj Jugoslaviji?!

Ja, vec punih tri decenija pisem zalbe I poplake, pisma, urgencije I sl. TRAZIM ISTINU I PRAVDU, ZASTITU MOJE NEVINOST, a sve to zahtevam da se PONOVO OTVORI ISTRAGA , ted a se PONAVLJA KRIVICNI POSTUPAK, da se taj sudski process U OBNOVI odrzi pred bilo kom sudu u Skoplju ili Sarajevo, ili pred bilo kom sudu u Evropi, u Strazburgu ili Hag ! Zenicki sud nije zeljan da prizna svoje greske i zablude. Zasto to tako? Ja sam pisao stotine i stotine stranica svim sudskim i pravosudnim instancama BiH i Makedonije, te Medjunarodnom Evropskom sudu za Ljudskih prava u Strazburgu i td. ukazao sam ne greske i zablude tadasnjeg zenickog suda , godinama cekam Pravda da izbije na videlina… Po mog izlaska iz zatvora su napisali feljton u 3-4 nastavke, vdojica skopski novinari Dzabir Derala i Dimitar Culev / pri toj prilici je objavlena i pismo beogradskog advokata pod naslov: ,, LJUDIMA, SEPAK, IM SUDE SAMO- LJUDJE !,, Napisao sam I knjigu pod naslovom ,,Balkanski Drajfuz,, ! Poznati makedonski novinar i urednik Zvezdan Georgijevski napisao je u skopski vjesnik ,,Puls,, br. 40-42, koji u posjed imaju i izjavu Ramadani Vahedina, gdje iskreno navodi o tome kako sam ja osuden , a NEVIN ! Uskoro je pisalo e neke zagrebacke novine, da ,,Slucaj Zenickog procesa ima i niz druge NEDOSTATKE i pozadinu, sve stvari se umesaju do tamo ta je sve to bilo REZIRANA OD UDBE, I DA SVADBA KADA SE ZENILO MIRO BARESIC, JEDAN OD ATENTATORA JUGOSLOVENSKOG AMBASADORA ROLOVICA , DALECNE 1971 GOD. KOSTALO UDBOJ NEKOLIKO STOTINA ILJADA DOLARA u 1981 kada BARESIC izasao iz zatvora i se zenio ,,Silvanom Delic,,…Tu je objavlen clanak pod naslovom ,,UDBA KAO SUDBA !,, Te uskoro je pisao sirok clanak sarajevske novine ,,Slobodna Bosna,, novinar Mirsad Fazlic. Sve to ukazuje ne nesto drugo, ukazuju na fakt da sam ja bio pogreskom osudjen, kao sto i jesam -apsolutno neduznim ! Ramadani Vahedin i Huseini Hajrulah, drugacije tvrdele stvari u toku istrage, manipulirao s njime i istrani sudija cudnim verzijama i izmislene stvari na moju stetu, te samo da forciraju lazne izjave, a na zalost takve lazne manipulacije i klevete su tolkovali na svoj nacin ne samo u dugotrajne nezakonske istrage od batina, vec i u toku izreziranog sudjenja, sto je rezultiralo donesenjem pogresnih presuda , nelogicnih , od zakon lisene svake osnove . Ramadani i Huseini kao i ostali osudjeni , kategoricki naveli u svojim zalbama, pismene izjave napisane cak u toku izdrazavanje kazne u zatvori, vise dopisa sudu, jer kako su izneli: ,,IH GRIZE SAVJEST, JER SU IZNELI U TOKU ISTRAGE GOMILA LAZ, PO NAGOVORU I PRETNJU INSPEKTORA, A SE SUDI NEVIN COVJEK “! Kategoricki tvrdele da ,, sve sta iznosi ,,krunski svedok,, Arif Zekjiri e cista LAZ! Jer, taj Arif Zekjri je veliki prijatel sa inspektorima Temelko Boskovski , Murata Isakovski, s komandirom Zdravko u to vrijeme / koji su mu dali na poklon oruzje-pistol/,pa nije nista cudo da on prihvati lazno da ,,svedoci,, protiv Nafija Cegrani, jer samo tako realizirali svoje namere i se osvete ! I to je tacno jer, godinamna sam se kosio za vrijeme dok sam bio u Sluzbi DB Makedonije u Skoplju, pa i kasnije! ,, Ja sam ubedjen da Nafi nije kriv i nemoze da bude ,,ubica,, jedan intelektualac kao sta je Nafi Cegrani,- istice na sudu Ramadani, i nastavla: ,,Tvrdim da ja na sve moguce nacine lagao za njega, jer tako su zahtevali pod batinama u istrazi inspektori, zato neka mu je sram na Temelko Boskovski, Ante Bernada i istraznom sudiju Bodul Nikice!,,- naveo je u vise navrata Ramadani Vahedin, a sve to objasnjavao sudu i napisanim izjavama, koje Ramadani poslao iz zatvor, tvrdeci kategoricki ono sto je na poslednji put izjacio istinu na sudu, potvrdeci svoj neoboriv alibi! Molio je Zenicki sud da to ima u vidu. Od njegove molbe, kao i od zahteve Huseinija i dr. do danas nema nista, osim apsurdne sutnje… Kako tacno doznajem od ono sta je licno izneo Huseini Hajrulah, te njegov brat Senazi Huseini, kako navodi Hajrulaova zena, a koji licno su doznali preko svoji rodbinski veza koje imaju sa ,,krunskom,, svjedoku Arifa Zecirija, da njemu mu je inspektori Temelko Boskovski, istrazni sudija Bodul Nikica kao i inspekt. Ante Bernada i drugi pri saslusanju u SUP Gostivar striktno su mu rekli: ,, Sada slusaj dobro Arife, a to ces zapamtiti celi zivot, sve dok si ziv, a mi cemo postojano biti uz tebe. Sada ce da budes oprezan, da prihvatis da kazes da NA KRECANE SI GA VIDEO I NAFI CEGRANIJA, ako ne , onda ti ides u mesto njega u zarvor, a Nafija bitce na slobodi. Ce da ostanes I trunes u zatvor. Mi hocemo da ti pomognemo, zato prihvati ovo sta mi ti kazemo, biraj sada kako hoces,,! A to, kako sta kasnije tvrdi i lice Gani Bektesi, prihvatio je Arif, a su ga inspektori tukli i njega u podrumima SUP Gostivar, kao sto su palicama tukli i ostale svedoke…U tom slucaju, apsolutno je jasno, da sve to ima POLITICKU POZADINU , kako bi me oklevetile i izravne neke stare racunice, time da bi se meni osvetili, bezobzira sta ja budem nevin osudjen za delo koje nisam pocinio, jer i nemam potreba nekogo bez nikakve razloga da lisim zivota! /Neznam kako i zasto sud je verovao LAZ iz istraznog postupka Ramadanija i Huseinija, te kasnije ,,svedoka,, Arif Zecirija, a sud nije nije zelio da utvrdi ono sto su izneli u toku sudjenja njihove tvrdnje DA SU ME LAZNO TERETILI, i ibjasnjavali stvari. Takodje sud nije zelio da saslusa sve moje predlozene svedoke / 52 njih na spisku/, kao sta nije zelio da saslusava Arifov zet po ime SENASI Huseinija, rodjeni brat Hajrulaha STA JE BILO POSREDI KADA SU SE SVADJALI U KUCU HAJRULAHA u s. Lakavice, a kako je izjavila I zena Hajrulaha, jer da razlog bilo LAZNE izjave Zeciria pred sud u Zenici koji je rekao da na krecane ,, bio i Nafi Cegrani,,!/. Ubedjen sam da oni su se svadjali zbog toga sta je Arif dao je laznu izjavu kako ga je nagovarao Temelko, i time prikrivao je svoje krivice, sta Hajrulah mu je rekao u oci… A sve to ostalo i dan danas nerazjasnjeno, neotkrijeno. Jer na to su doprineli gorenavedenih inspektora kai i istrazni sudija Bodul Nikica, koji su ustvari i rezirali slucaj za ,,ubistvo,, koje meni ne mije poznato. A time, cinile cist criminal u ime Sluzbe i zakona . To svak mora da zna, a to je jako vazno za celu javnost.

Zenicki proces iz davne 1981 god. U odnosu na mene je cista namestalka, sudska farsa i zabluda na moju stetu, a presude neosnovane, apsurdne I sramne, perfidno sastavljene I tolkovane od pocetka do kraja na osnova laznih verbalni izmisljotine, vise puta menjane , razlicne po sadrzaju i SASTAV OBRAZLOZENJA, vise puta razlicito prikazane ili tolkovane u vrijeme i prostor, vise verzija i pogresno CINJENICNIH STANJA ! Same takve neosnovane presude, su kontradiktorne, NELOGICNE jer se sastavljene od GOMILA LAZI /kako sto navodi i pred svoje smrti Ramadani/ te Huseini u svoj iskaz pred tom sudu tih godina , a tvrdio je kategoricki da je lagao, da SVE sta je rekao, ,,To je samo LUK I VODA!,, – naveo je Ramadani pred sudom. Istice : ,, Sve sta sam ga optuzio Cegranija, apsolutno je CISTA LAZ, a ja sam u to vrijeme kako sam izmislio ,,ubistvo,, po nagovor inspekt. Temelko Boskovskog, Ante Bernade kao i nacelnika SUP Bugojno, Fikret Bradarica,NALAZIO SAM U NOVI BECEJ KOD NOVOG SADA zajedno sa Basrijem Nuredinija spavali u hotelu gdje postoje licne podatke iz njegove licne karte,,- isticao je Ramadani pred sudom u Zenici. / A sve to tvrdio je i svedok Basri Nuredini. O tome postoje i dokazi u sudskim spisima o Ramadanijev alibija …/ Jos jednom isticem iskreno i kategoricki da sve optuzbe pokrenete / i viseputa izmenjene/ u toku pogresnog vodjenja istraznog postupka, bilo rezultat jedne velike zablude, jer jedinstven zakon bile gumene palice, zlostavljanje i terror nad okrivlene kao i nad svedoke, sto i dovelo kasnije i citav sudski process da odi u corsokak, sta na to, na zalost nije zelio da takve greske vidi tadasnji sud na celi sa Sulejman Kapetanovicem i Tihomir Babovicem, sto i dovelo do donesenja nekoliko nezakonski presuda, lisene svake osnove, zasnivane pausalno na osnova rekala-kazala i izmisljotine sve redom do trecem stepenom sudu / osim presude Vrhovnog suda BiH, Kz.139/83 od 13.aprila 1983 g./ apsolutno bile od pocetka do kraja apsurdne, u sadrzaju sastavlene tendenciozno, kao u obrazlozenju sasvim pogresne i kontradiktorne, vrsene nekoliko kombinacija, teze od izmislene verzije za nesta sto nepostoj. cudim se i danas kad Vam pisem ove redove, dali je sve to moguce, ili takva je bila necija zelja da se stvari sve tako izgledaju, prebaciti ljagu meni, kao covjek koji nisam imao nikakvog znanja o ,,slucaju,,! Sada i uvijek dok sam ziv, moja dusa i savjest apsolutno je cista .

PO NAREDBOM VRHOVNOG SUDA FEDERACIJE BiH U SARAJEVO,/ vidi spis br:070-0-Kv1-11-000192. Te vezano sa oznakom spisa:04 0 K 004799 12 Kvl OD 29.O4.2O13/ nalozeno je sada Kantonalni Zenicki sud da ODRZI PONAVLJANJE KRIVICNOG POSTUPKA po mog Zahteva I Zahteva ostali osudjenih kao Asani Nijaza i Asani Zudija iz s. Forino I dr. koji takodje su osudjeni neosnovanim presudama : Ok. 133/81, te presudama koje sam gorenaveo, a kao navodni izvrsiteli krv. Dela Otmoce ili ,,kidnapovanje,, nestale Melihe Delic iz Bosne i td. Ja i dan danas cekam sa optimizmom, da CE SE otvori PONOVO ISTRAGA ili se odrzi PONAVLJANJE KRIVICNOG POSTUPKA, I NADAM SE DA CE SUD UVIDI PRAVU ISTINU STVARI KAO I MOJU NEDUZNOST, /vidi presudu Vrhovnog suda BiH u Sarajevo,Kz.139/83 god od 13.IV.1983 god potpisana od predsjednik doga sudskog veca Vlajsavlevic Mirka, kao i dopis Vrhovnog suda BiH u Sarajevo br:070-0-Kr-1-10-000003, vezano sa spisom oznaka: 04 0 K 004799 12 Kvl, Kantonalni sud u Zenici /. Te navodi moje zalba od 05.05.2014 g. kao i navodi drugih spisa i moje zalbe dostavlene Medjunarodnom Evropskom sudu za ljudskih prava u Strazburgu. Jer godine prodju, a stvar istine , izgleda, kako neko i dalje ne zeli da se obelodani ! Zasto to tako? Ja u zivotu nemam da se otkazem borbe za dokazivanje neduznosti kao i pogresne optuzbe prema meni. Apeliram sud tacno da zna ko su krivci, ako ih ima/ ako uistina postoji nesta/, i ko su nevini ! Jer godinama stradam kao zrtva za nesta sta nisam imao pojma. Uvjeravam iskreno, osudjen sam za nesto sto nije mi bilo popznato. Ceo zivot zivim uvredjen i pod teskom ljagom, uvredjena su i moja deca i porodica, roditelji umrli od tuge i ocaj, nasekirani za sudbinom svoga sina, jer su bili svesni da neko me namestio i nevino sudjen. Jas am nemocan u ovoj borbi za PRAVDU, hocu da znam istinu , zato i molim nadlezne organe i pravosudne institucije BiH i Makedonije da zauzimaju stav i donese pravednu odluku za obelodenje prave istine i pravu pravdu o mojoj neduznosti.

Ja u zivotu nemam da se otkazem borbe za dokazivanje neduznosti kao i pogresne optuzbe prema meni / a na to je duzan i sud/, jer u zivotu nisam imao ni znanja ni udel po bilo kom pogledu, bez grize savjesti su me okleveteli i namestili laznim stvarima. Zato i APELIRAM sud tacno da zna ko su krivci, ako ih ima/ ako uistina postoji nesta/, i ko su nevini ! HOCU DA ZNAM ISTINU , jer godinama stradam kao zrtva za nesta sta nisam imao pojma.Rijesenje Vrhovnog suda F BiH pod br. Gornji s kojom se ptvrdjuje rijesenje Kantonalnog suda u Zenici kako bajagi MOJ ZAHTEV / I ostali/ za ponavljanje kr. Postupka su neosnovane, to je apsurdno I takvo rijesenje suda I po sadrzaju nije jasna, te sve I svasta se navodi na pausalan nacin, s ciljem da se odbije moj zahtev, odnosno na ne zakonit nacin se potvrdjuje rijesenje Zenickog Kantonalnog suda koji I posli toliko godina ne zele da priznaju svoje greske i zablude ! Uvjeravam svih organi pravde I pravosudje zemljene kugle, iskreno, osudjen sam za nesto sto nije mi bilo popznato, a u odnosu mene, duboko sam ubedjen da sve to je radjeno po nekom tajnom planu UDB tadasnje Jugoslavije, koja je na hinski I perfidan nacin montirala citavog tog sudskog procesa u Zenici, u saradnji sa Sluzbama bezbjednosti Bosne I Makedonije!Hocu da se obelodani I se zna prava istina, u interes javnosti, jer Ja nisam kriv !

Uz nadu da ce Pravda i prava istina pobjediti, Vas pozdravlam!

06.07.2016 god. Nafi ÇEGRANI

1237 s. Cegrane – Gostivar / mob. Te.00389 71 210 522/

M a c e d o n i j a

Schreibe einen Kommentar

