Molba učenika iz Australije srbima u Sidneju

Moje ime je Lazar ja imam osamnaest godina zavrsavam srednju skolu i imam Australisko drzavljanstvo ja imam jedan problem sto ja nemam rodjake koji bih mi pomogli i docekali na aerodromu u Sidneju Australija. Moj otac je ziveo tamo devedesetih prosloga veka i vratio se nazad u Srbiju zbog roditelja. Ja imam novca za kartu ali za hotele hostele nemam a i kada bih imao ne bih znao da se snadjem da dodjem do nekog smestaja jel ja ne poznajem Sidnej a moja zelja je ako ima dobrih nasih ljudi koji zele da me prihvate u julu i augustu ove godine u njihovoj kuci ja bih im bio zahvalan puno jer ja zelim da vidim da li ja mogu da se uklopim da zivim u ogromnom gradu i zelim da ove godine dodjem pogledam Sidnej i ako vidim da mogu da se uklopim u njemu ja bih naredne godine dosao da zivim tamo i da mi neki ljudi koji su spremni pomoci meni docekaju i pomognu mi da nadjem posao i da zivim tamo. Jos jedared cu zamoliti sve ljude koji zele da me prihvate da mi pomognu i daju sansu da dodjem ove godine da me provedu i ako mi se dopada sledece godine bih dosao da zivim jer  ja u semptembru bih morao da se vratim da zavrsim  neke obaveze u Srbiji moji kontakt podaci su +381611965025 i email lazarzivkovic97@gmail.com. Nadam se da mi neko moze pomoci  da me primi pokaze mi zemlju i da stupimo u kontakt jednog prijateljstva. Hvala svima koji su voljni da mi pomognu ja cu ocekivati vasu pomoc.

  • Hi Lazar, unfortunately we are unable to assist you with accommodation during your stay in Australia. I would suggest contacting a local Serbian Community organisation as they may be able to share some information with you, or contacts to try. Thanks, Mission Australia

Schreibe einen Kommentar

