Pismo zaljubljenog dede

PICT1675

Pismo zaljubljenog dede

Draga,

i ja tebe i te kako volim

ti si mi bila i ostala uzdah

onaj pravi što se zove ljubav i bludnja

onaj što te ljubi svim svojim čulima

od glave do pete i nazad do rujnih usana

u sred tvoga od ljubavi uzdrhtalog srca

i u samoj zori uplakanog jutra

gde sav od stida uzdišem i plačem srećan

dok ti venera od sreće podrhtava

topeći me medju vrelim ti butkama

u ritmu bata dva voljena srca

a duša mi u tvojoj svoj sanak sanja

erupcijom vreloga ko Vezuva vulkana

ljubim te draga moja slatka baba

i reci mi samo jednom, bludom zbunjena

da me strasno i ovakvog kao dedu, seda

neizmerno voliš pohlepom bluda

sred noći podneva il jutra

Samo za jedno jedino ono, volim te

pevaću ti pesme koje nikad nisi čula

na radost ti duše i srca

ljubiću te kao što te niko ljubio nije

melodijama ljubavi prepunog srca

raskošom najlepših snova

draga babo moja

Tvoj Deka

Dušan Nonković-Teodorović

PS: Čun se ljuljnu on se trgnu ode sanak pusti

3 Antworten

  1. Има још таквих деда, који сањаре. Еви таквог једног:

    ЗАБЛУДА ИЛИ ЈАВА

    То је дуги живот, што проживех ја
    од ране младости па до задњих дана;
    са сузом којом, која вечно сија
    жал, за растуреним гнездом,
    из којег, давно, испиљи и ја.

    Са скромним знањем, а јаке воље,
    неспретан у говору, често у невољи ружној;
    и стално сањарећи, очекујућ боље,
    остадох такав, као у колевци тужној,
    ал‘ сам много шта хтео и без своје воље.

    Нисам знао тада, каква крв кроз мене тече,
    какав облик носим, што се стално мења;
    и у смирај дана, сањарим свако вече,
    а ноћ мирна, јутро пуно откровења,
    и осетим тада, да крв у мени струји и тече.

    А сваки наредни период, зрачи из мојих очију,
    да се код мене мења и догађа сада,
    а све око мене, као ред ствари свију;
    па моја глава снима свет пун јада
    и то све зрачи из мојих очију.

    9. јун.2015.

  2. Ево још једне, да докажем како ниси једини:

    Љ У Б А В

    О, да могу сада, да постанем море,
    па да таласима, узнемирим обале,
    тамо режем, правим своје боре,
    и оставим осећаје, само наше мале.

    Па кад низ падину, будеш долазила,
    да посматраш, а таласи моји,
    оживе лепоту, што си доживела,
    а и давно време, кад нас живот споји.

    Сети се песка, као на душеку,
    лежали смо, уживали и нас двоје,
    једно другом шапутали, уз таласну јеку,
    пољупцима потврдили, осећаје своје.

    Већ дуже времена, таласи су моји,
    урезали прошлост, утихнули сада,
    иза себе оставих, да нас подсећа, који,
    најлепши део живота, проживесмо тада.

    А да моје очи, сад гедају тебе,
    и у њима стално, видим и свој лик,
    па ће ова песма, надживети себе,
    и све до задњег, и последњи крик!

    26.јули 2015.

  3. Искористићу и трећу прилику, да се прикључим заједничким, али позним, осећајима. Многе је ова песма ганула, па ћу да је овде објавим:

    ИСКРЕНО О ТЕБИ

    Не отварај та медана уста – не говори;
    препусти се мислима, нек се саме роје,
    да нам оно лепо из живота не поквари:
    цео живот, нашу срећу, красило је и нас двоје.

    Препустимо се оном лепом, што нам прође,
    сећајмо се свега , оног лепог – уживај,
    да нам се и сада, лепо, догоди и дође,
    не размишљајмо о ружном, и када доће крај.

    Када све то прође, и малаксало тело, у тами
    и све то заједно, доживимо у самоћи,
    а наши крену, својим путем, останемо сами
    и безбрижно тада, чекујућ крај, који мора доћи.

    Увек ћу ти драга нежно рећи тада,
    и отужну ову песмо, о нашој љубави,
    у мени, није исчезла жеља да те љубим, мада
    и у позној љубави , остајеш увек Ти!

    И ти ћеш ми рећи, као и некада,
    слушајући речи, рече да су лажне,
    али верујем, да ћеш бити захвална, сада
    осећам то дубоко у мени, и очи су ми влажне..

    И у смирај дана, ја записах ово:
    да оставим иза себе, искрено о теби,
    нека свака реч, а и свако слово,
    сачувано буде, да заборав потиснио не би.

    18.јули 2015.

Schreibe einen Kommentar

