MOJ IZBOR MOJIH PESAMA ZA VAS:

SPAS

Ako su oči prozori duše

život proces gubljenja sebe

onda nam je jedini spas

u očima divnim tražiti sjaj

Ako su usne melodija srca

onda ih treba ljubiti nježno

da bi se čule melodije duša

kako se ne bi gubili večno

DN

RAJ

4. Juni 2013 um 21:30

RAJ

Dušu ti dajem za dušu tvoju

najveće mi blago za tvoje isto

dušu za dušu ljubav za ljubav

suzu za suzu sreću za sreću

tugu za tugu radost za radost

žudnju za žudnju život za život

Ako si spremna to sve mi dati

nikada ne pitati dali te volim

poljubac poljubcem uzvraćati

u susret mi i u snovima potrčati

greškama se mojim nasmešiti

istoj vrednosti istom uzvratiti

Ako nam se to sve tek tako desi

onda se nećemo moći izgubiti

za života celog bićemo srećni

na vek vekova u ljubavi živeti

onda nam je Bog podario raj

na zemlji i nebu od ljubavi san

DN

KLOŠAR

4. November 2012 um 00:29

KLOŠAR

Klošara nema više

za njim

ne proli niko suze

niko se ne upita

dali je ikada

bio sretan

zaljubljen i mlad

ludo voleo

il dal je oduvek

bio tako

star i sam

Klošara starog

više nema

nestaju

utabane staze

i grad je sada

bez klošara

za anciskartu

vredan manje

Svakog dana

sve nas je manje

gubi se sve

ostaju boli i rane

sve postaje tudje

i nas je sve manje

na put spremnih

za ponovno vidjenje

U stroj su svrstani svi

sve će morati ostaviti

i krenuti put večnosti

slavni i neslavni i oni

zlatne krune na glavi

i ti što sve imaju

siromašni i bogati

da ih sve odreda

pred vratima večnosti

stari klošar pozdravi

DN

BEOGRAD

21. November 2013 um 19:58

BEOGRAD

O dal ste znali vi

Kad ste bombe bacali

Da ste ih bacali

Na usnuli grad beli

Na grad ko san,

Božije ljubavi, najlepši dar

Naš voljeni Beograd

O dal ste znali vi

Kad ste bombama rušili

Dal ste znali da ste

Boga vredjali

Ljubav Božiju skrnavili

Boga ljutili

U sebi čoveka ubijali

O dal ste znali vi

Da će vam trud uzaludan biti

Da će na rekama, beli grad

Božanstveni od Boga dar

Ko predivan san večito sjati

Pod suncem i mesecom

Sveti grad, san Božiji biti i ostati

Danju i noću grliće ga reke

Ko vile u zagrljaju čedo svoje

Šaputajući mu bajke svakojake

Da bi mu u svitanje zore

I žari sunca, crvenilu neba

Belom gradu, Beogradu

Zlatno ogledalo bile

DN

POLJUBAC ZA VEČNOST

15. Juli 2012 um 13:55

POLJUBAC ZA VEČNOST

Kad procvaše prvi pupoljci

one rane bezazlene ljubavi

u divne prelepe bordo ruže

bile su svemu patike krive

Ona ih imade kao sneg bele

ja bosonog bez patika beše

crnu zemlju mi oči gledaše

od srama ne reče, volim te

A kad i ja dobih patike bele

nju krasiše divne dokolenice

i opet ne mogoh reći volimte

nebi je nikako uvrediti hteo

Kad joj je kosa pleća krasila

svilenu bluzu nežno prekrivala

mesto pantalona dugih nogavica

imah čarape pokrpane do kolena

Opet ne mogoh mojoj princezi

nikako reći koliko je silno volim

a jednoga dana naidje bata neki

zagrli i reče da je i koliko je voli

Tužan danima, noćima bez sna

lutaše mi misli do nje i nazad

u dečijoj boli reče joj tiho

tužna pogleda volim te mnogo

Usne mi njene ko svila nežne

dodirnuše obraz i poljubiše

to beše prvi poljubac što dobi

neizmerno drag pun tuge i sreće

Šapta mi nežno i ja tebe mnogo

ali sad je sve kasno, prekasno

Sa godinama iz života mi nesta

gost sećanju kao uspomena osta

i u sedmoj deceniji života,

pitam se ponekad dali je još ima

dali je bila srećna

Sve što mi od nje osta je taj

najduži i najtužniji od večnosti

poljubac, san detinjstva moga

ljubavi divne one prave Platonske

DN

OKO

17. Juli 2012 um 13:28

OKO

O kako bi to oko slepo bilo

Kad bi samo za gledati služilo

Bez da bi dušom progovaralo

I tajni jezik ljubavi znalo

Ljubav svoju snom ne vidjalo

Crnoj tami nebi svetlo bilo

Niti bi mogli i u sred noći

Razdragano u naručje trčati

O kako bi usne tek neme bile

Kad nebi žedno ljubiti smele

Šapatom strasti sanjati snove

Srmom mesečine snevati mogle

Kako bi sluh nam žalostan bio

Kad za više od sluha nebi služio

Melodije duše i sluhom vidjao

Svoju sreću sluhom prepoznao

Kakvo roblje bi nam ruke bile

Kad bi samo za rad služile

O kako bi nam život tužan bio

Kad nebi videli i ono nevidljivo

Kako bi nam sve tek tužno bilo

Kad se nebi srcem u tami videlo

Sklopljenih očiju ljubit moglo

Snovima divnim kroz život išlo

DN

LAŽNI SUVERENI

26. Juni 2013 um 22:43

LAŽNI SUVERENI

U kakva smo to vremena zagazili

smrad guši gdegod da se okrenuli

gdegod nogu staviš smrad nagaziš

od mučnine ni glavu da podigneš

izdajnici sebe patriotima prozvaše

narodne heroje dušmanu prodaše

sramne utuve herojima se nazvaše

„verni“ Bogu i Alahu oba posekoše

krvavih ruku sebe svetcima zvaše

slugom Alaha i Boga sebe nazivaše

srce jetru i bubrege živima otimaše

za bakšiš sitni po svetu prodavaše

gde još juče bistar potok beše

osta danas samo kaljuga od duša

iz izvora gde je bistra voda izvirala

samo trulež i mučni zadah kuklja

budi se narode iz agonije smrada

pa da vidiš ko ti to stobom vlada

sve neki gologuzi lažni suverani

prodaju ti tvoju dedovinu svetu

ni to im neće biti ni izbliza dosta

žrtvovaće srca pluća bubrege i jetra

najmilijeg komšije žene ti ideteta

u ime Alaha, Hrista i Boga

ti lažni,

strašnoga smrada pravi suvereni

DN

TUGA

2. April 2013 um 15:39

TUGA

Hvala sudbini što te dade

da te imam u snu mome

kao zrake nežnog sunca

što tek vire kroz oblake

ćutnjom nadu da najave

snove moje da ne sruše

Hvala tebi što si znala

da mi srcu budeš nada

hladnom inju cvrkut ptica

ko u magli zračak neba

duši mojoj nežna tuga

Bez tugovanja nebi znao

koliko mi je duša prazna

nit bi znao moja srećo

o ljubavi ni da sanjam

a još manje moja ljubo

da te želim tako žudno

DN

VIŠE:

http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=b%C3%BCcher+zvede+horizonta+dusan+nonkovic&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=b%C3%BCcher+zvede+horizonta+dusan+nonkovic&_sacat=0

Schreibe einen Kommentar

