МОЛИТВА – Аутор, ДН

 

МОЛИТВА

Не молим ти се свевишњи Боже

Творче савршенства душе и тела

Да би ми било шта дао или узео

Јер то би било скрнављење Тебе

Сумњом у непогрешивост твоју

Да створиш Твојом вољом биће

Човека као безгрешно дело Твоје

У животу мрењу и васкрсењу

Не сумњам у твоју безгрешност

Као што не сумњам у Твоју моћ

Знам да се не може више дати

Више него што ми рођењем даде

Ма колико и ма за било чега Те

Оче свемоћни, у љубави молио

Значило би да ми нешто фали

Дело са грешком је Твоје немоћи

Оно највише што се може дати

То си ми са рођењем удахнуо

Памет да је по жељи користим

И разум да знам шта да радим

Је највише што се може дати

Да би се било савршенствено

Божије, свето безгрешке дело

Па опет не могу никако рећи

Ни да сам Ти без фалинке дело

А још мње свето и савршено биће

Знам ја, што се тиче Твога дела посла

Да сам Твоје савршено дело и

Само део свога несавршеног пута

Зато Те и немам за нешто молити

Нити за шта додати или одузети

И не молим Те, било би нескромно

Поред оволиког богатства што ми даде

Само се некако боље осећам

Кад говорим стобом овако у мени

Као у некој сред жеге хладовини

Ил некој кабаници кад пљушти киша

Као да срце кад стане изнова проради

Кад ускладим мисли и оно што радим

Да будем са собом и светом у хармонији

Кад предем мисли по својој вољи

Какве су нам мисли такви смо и ми

Такав нам је и живот већ на земљи

Рај ил пакао! Награда ил казна!

Због злоупотребе Божјег нам дара

ДН

Schreibe einen Kommentar

