Ne znam ko je autor ali je sadržaj takav da se bojim da će ući u kolektivno dužničko stvaralaštvo…

Milivoj Andjelkovic
NAJISKRENIJA ČESTITKAkako i zašto?Partager
Hierà 20:28
Ne znam ko je autor ali je sadržaj takav da se bojim da će ući u kolektivno dužničko stvaralaštvo…
Od svih čestitki koje sam dobio za ovu fiskalnu godinu verujem da je najiskrenija ona od banke u kojoj sam se zaglibio u stambeni kredit!
Veli: „Dobro zdravlje i poslovnu sreću želi Vam Vaša (…) banka”a na poleđini slika nasmejanih statista koji su za tu priliku odglumili veselu porodicu koja je rešila svoje životne probleme i u znak večne zahvalnosti uzela šefa ekspoziture za kuma novorođenom detetu.
Jašta da mi žele dobro zdravlje s obzirom na to da im dođem još 348 ratailiti 29 godina života i rada. Verujem čak da negde po ekspoziturama imaju skrivene sobičke u kojima sabajle pale sveće za zdravlje komitenata i čitaju molitve s imenima sviju nas. Cenim da je pitanje dana kada će početi da nas pozivaju na dvonedeljne analize krvi i urinaEKG i testove opterećenja srca.
Smrkne mi se kad još s vrata vidim nasmejanu službenicu – znam šta to znači: opet su katapultirali ratu!
- Kako stegospodine ……….?! Mogu vam reći da izgledate tako svežekao onog dana kada ste popunjavali prvu uplatnicu! Je l’ redovno pijete one vitamine koje smo vam poslali? Kada smo već kod uplatnicaznatemorali smo zbog velikog pomora Pigmejapojave steriliteta među Bušmanima i neočekivano slabog prinosa kivijamalo da revidiramo kamatnu stopu. Nije strašno50 evra više u odnosu na prethodnu ratu. Međutimimamo i posebnonaročito prijatno iznenađenje za Vas: izvolite jedan kalendarčićolovku i upaljačić – šećer i voda ne idu uz reklamni materijalali su dostupni uz simboličnu nadokandu i minimalnu proviziju banke.
Strah me je da se ne onesvestimčuo sam da im treba svega 30 sekundi da čoveku izvade oba bubrega – k’o oni mehaničari u Formuli 1: a padnešodmah četvoro pritrči i u treptaju oka od stranke ostane samo skelet.
Elems obzirom na to da je dovoljno stasala da shvati neke stvaripovedem pre neki dan i ćerkicu do banke da joj pokažem šta će to tata osim prezimena još da joj ostavi.
- Vidizlatokada ti porastešudaš se i dobiješ svoju decu i ti ćeš njih da dovodiš ovde. Jesteovo mu dođe nešto kao porodična vikendica pošto smo često svraćali tu i toliko para uložili u njusamo što nije u našem vlasništvuveć mi u njenom. Vidiš onu nasmejanu tetu?! Eona će i kada ti budeš velika raditi tu jer ovde tete i čike ne stare i ne menjaju se. Menjaju se kamatne stopekursvaluteali ne i oni. Njih štiti strašna magija koja se zove: „aneks ugovora” i koja im omogućava da isisavaju život iz drugih a da onikao vampirižive doveka.
Majke mipočeo sam da se osećam kao istaknuti pripadnik „zemunskog klana”: Legija 40 godinaja 30pa onda njih desetak sa znatno manjim kaznama.
Međutimslovo zakona kaže da posle odležane dve trećine kazne on još i ima pravo da traži puštanje na uslovnu slobodu – u banci toga nema. Dođe mi da se menjam s čovekom.
Najgore od svega je to što sam detetu obećao brata ili sestru kada se konačno uselimo u svoj stan. Rekohnajavili su da će od ove godine naknada za trudničko bolovanje biti 100 odsto plateodnosnoda neće biti onih sramnih umanjenjapa ćemo nekako da se krparimoali… Pas rek’opas porek’ošto se ono kaže!
Nema se novca u budžetu za natalitetmožda od naredne godinevele?!
Sad mi je jasno zaštostatistički gledanoporodica u Srbiji ima u proseku 175 deteta: jedno dete i veliku želju za drugimno…
Šta ćukupio sam joj kornjačunije baš sestraali kad dovoljno poodrastemoći će da joj navlači benkiceportiklicepelenemožda čak i da je šminka. A i dugovečna jeotprilike k’o kredit. Tog dana kada se bude izvrnulatrebalo bi da bude i poslednja ratamada…
Ovi nemiri u Gazi mirišu mi na novo povećanje rate. Ne sumnjam da će mi nasmejana službenica krajnje znalački objasniti direktnu vezu između HezbolahaAl Kaide i otplate dvosobnog stana u novobeogradskim blokovima.
Do sada smo spasli toliko gladne dece u Africiiskorenili nepismenost u Angoli i zaštitili istorijske lokalitete u Burkini Faso – tako mi je barem rekla i ja joj verujem! Tu jeza tim šalterom već nekoliko vekovamajku mu!
Mislimnema razloga da me laže kada u aneksu ugovora sve čitko piše – kao što i na tarabi jasno stoji… pa se ti zaleti i…


Milivoj Andjelkovic
Kommentar verfassen

Follow

Erhalte jeden neuen Beitrag in deinen Posteingang.

Schließe dich 71 Followern an

